Να σταθούμε στο Κινεζικό ενδιαφέρον για την περιοχή.

Έχουν μελετήσει την κομβική θέση του λιμανιού της Πάτρας και καθώς έχουν στόχο τις αγορές της Δυτική Ευρώπης και της Αφρικής, θα ήθελαν την δημιουργία διαμετακομιστικού κέντρου, μέσω της κατασκευαζόμενης σιδηροδρομικής γραμμής. Το θέμα είναι ανοικτό και μας αφορά άμεσα. Να μελετήσουμε τους όρους και τα δεδομένα, καθώς αυτοί ήδη αγοράζουν εκτάσεις και ετοιμάζονται.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ:

Α) ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΡΑΞΟΥ

Η διαδρομή Σαγέϊκα –πολιτικός αερολιμένας είναι μόλις 3 χιλιόμετρα σε ευθεία γραμμή, πάνω σε ομαλό πεδινό έδαφος, με ελάχιστα τεχνικά έργα. Άρα άνευ σοβαρού πρόσθετου οικονομικού κόστους. Αντίθετα θα καθιστούσε κερδοφόρα την χρήση του Προαστιακού. Αν η χρονική απόσταση του προαστιακού, Αεροδρόμιο-Πάτρα είναι μισή ώρα, αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει αυτό για τον τόπο μας! Και φυσικά θα έλθει πιο κοντά και η Καλογριά για τους λουόμενους.

Β) ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΖΩΝΗ

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα δημιουργούσε χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Επομένως είναι πρώτιστος στόχος μας. Γιαυτό τον σκοπό χρειάζεται έντονος και έγκαιρος παρεμβατισμός.  Η Νότια Χάραξη που αρνούνται να αποδεχθούν, λόγω υποτιθέμενου κόστους, θα μπορούσε πλέον να λυθεί μόνο σε επίπεδο Ευρωπαϊκών Θεσμών με αντιπροσωπεία διαλόγου τεχνοκρατικά προετοιμασμένη,  που θα επισκέπτονταν τα ευρωπαϊκά όργανα. Η πρόχειρη λύση οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό  την περιοχή. Είναι δυνατόν να μείνει ασύνδετη η ΒΙ.ΠΕ με το τρένο; Θα αποδεχθούμε αυτή την παράλειψη; Θα ήταν αυτοχειρία.